Nu åker jag!

Nu har jag nog packat färdigt. Vilket trauma. Jag fick igen väskan, men den va för tung. Haha! Vilket skämt alltså...
Nu bär det av mot värmen och lyckan. Men det räcker med en vecka. Sen vill jag hem till mamma och pappa igen. Och så klart alla andra...:P

Började på min 7:e bok på jobbet dag. En gratisbok från Vecko revyn. Den heter Lovligt byte och är faktiskt ganska dålig.
Första meningen löd: " Det fins en del karlar som kommer in i en kvinnas liv och förstör det för alltid."
Vad är det någon vill med mig och olycklig kärlek...? Varför just jag...? Haha! Redan då kände jag att jag nog inte orkar läsa klart den..

Nu ska jag sova. Ska upp klockan 03:00. Tidigt eller sent är ju en tolkningsfråga...

Glöm inte att..: OM... Hål i huvudet. Bara för dig.

Lev väl här hemma i Sverige. Jag ska leva galet på Cypern.

Älskar er. Alla.


Puss*


Kärleken

Det stog nåt vettigt i boken. Den där sjukt deppiga. Egentligen va det andra gången det va skrivet när jag läste det idag. Men första gången slog jag det ifrån mig. Nu, idag, kändes det vettigt. Som att det va sant. Det ni försökt banka in i huvudet på mig i... ja vad blir det nu.... snart 3 veckor...

Sid 403 ( Där regnbågen slutar )
... Jag ser att Greg är en självisk man som inte har en aning om hur lyckligt lottad han är, och det är vidrigt. Han är den mest lyckligt lottade mannen i världen som har dig, Rosie, men han förtjänar dig inte, och du förtjänar någon mycket bättre.
Du förtjänar någon som älskar dig av hela sitt hjärta, Någon som tänker på dig jämt och ständigt, någon som tillbringar varenda minut varenda dag med att undra vad du gör, var du är, vem du är med och om du mår bra.
Du behöver någon som kan hjälpa dig att uppfylla dina drömmar och som kan skydda dig från det som skrämmer dig. Du behöver någon som respekterar dig, som älskar allt hos dig, särskilt dina brister. Du ska vara med någon som kan göra dig lycklig, riktigt lycklig. Sväva-på-moln-lycklig...

Det är det jag vill. Det är så det ska va. Synd att du inte håller med...


Ska vi inte avla ett geni? 

Torsdag, Cypern!

Puss*


Vilken skit!

Min tandställning har gått sönder! Jag blir tokig! Har en tunn tråd på baksidan av tänderna. Fastlimmad. Och imorse sprack limmet på ena sidan. Jag måste alltså till tandläkaren och jag hatar det. Jag är rädd för dom. Vill inte dit. Och dessutom. Det som inte ingår i avtalet jag tecknat med tandis (dom drar 49 kr i månaden från kontot och så är undersökninga och div. saker gratis. ) är just tandreglering. Så det komer kosta pengar... Fuck!
Känns som att tänderna flyttar på sig. Det spänner. IIIH!

Men eftersom att jag är en himla positiv person ser jag dom bra sakerna i det allt som händer. Bättre att den går sönder hemma än när jag är på Cypern...

Näst sista jobbdagen idag. Sjukt skönt!
Jobba och packa imon.
Åka på fredag.

Har kommit på att jag måste gå upp typ kl 03: 00 på fredag. Och då måste jag gå och lägga mig typ kl 21 på torsdag.
Vill du vända dygn med mig?

Puss*


Olika saker

Hjärna och hjärta är verkligen helt olika saker. Det vet jag nu.

Puss*

Nu vet jag hur det går

Idag. När jag läste min deppbok( tips för alla lyckigt kära och överglada att läsa den om man vill deppa ner lite. Som man förstår är det inte bra när man inte är lyckigt kär och överglad att läsa den. )upptäcktes en hemsk sak. På sidan 355 står det följande:

" Nej jag har ett skitjobb med skitlön, en skitlägenhet men skithyra. Jag har inte tid med skitsex med en skitman. "

Skrämmande likt min blogg från i söndags... ( tror jag det va...) Kändes som att hon och jag på nåt sätt connectar. Det sega är att hon är 35 år och sjukt olycklig. Hur känns det liksom...? Känns som att jag vet hur mitt liv kommer bli...

Onsdag, Torsdag, Cypern!

Nu. Mys med Emelie och Sissel.

Puss*

Vilt slagsmål

Micke och jag pratar på msn. Jag skulle sova, men Micke slutar inte skriva. Då måste man slåss lite.

Emelie säger:
Men jag skulle ju sova...
Micke säger:
Förlåt..
*Bäddar om*
Emelie säger:
Tack...
Micke säger:
*Trycker kudden över ditt ansikte*
Du ser blå ut.
*Tar bort kudden*
Emelie säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Micke säger:
*Ångrar mig*
Oj du andas inte...
Emelie säger:
Men Micke...
Fan jag garvar.
Högt!
Haha!

Samtalet fortsätter och vi börjar bli en smula känslosamma. Pratar om killar som gråter...( Fråga mig inte varför...)
Emelie säger:
Gråter ju bara jag tänker på det.
Micke säger:
Aawww...
*Torkar tårarna och snyter*
Emelie säger:
*Snörvel*
Micke säger:
*Kramar*
Emelie säger:
*Gosar in mig i din armhåla.*
*Hostar till av lukten*
*Host*
Micke säger:
*Stryper.*
*Släpper lite.*
Emelie säger:
*Dog*
Micke säger:
*Återupplivade*
*Stryper igen*
Emelie säger:
*Andas igen*
Micke säger:
*Biter*
Emelie säger:
*Biter tillbaka*
*Nyper lite med*
Insidan armen. Aoootch!
Micke säger:
*Biter hårt.*
Oj det blöder.
*Slickar upp och spottar på golvet.*
Emelie säger:
*Skallar så du ramlar baklänges.*
*Petar på dig med tårna.*
Micke säger:
*Slår dig på benet*
*Bryter 2 av dina tår*
*Skrattar ondskefullt*
*Tar på mig lädermasken och hoppar ut från balkongen.*
Emelie säger:
*Ligger på golvet och skriker av skratt* 

Micke vill vara anonym och heter egentligen nåt annat. Hahahaha!


Sjuka människor. Men vi är stolta. Tror jag... Kanske va trött. Men fan va jag skrattade....


Tisdag, Onsdag, Torsdag. Cypern!

Puss*


Cry me a river

Idag har varit en riktig skitdag.
Jävla skitväder, skit- bakfylla, skitsms, skitjobb, skithumör.
Idag har jag mått riktigt jävla dåligt. Timmarna har bara segat sig fram och kunderna va som bortblåsta. Vem ger sig ut i skitväder en skitsöndag i skitfrölunda för att köpa skitjordgubbar av en skitdeppad tjej. INGEN!
Har haft på tok för mycket tid att tänka och jag ville verkligen inte läsa min bok, för den är ju lika skitdeppig som jag. Men det va så förbannat skittråkigt att stirra ut i tomma intet så jag va tvungen. Det slutade med att jag grät. Kul. Inte.
Har solen ens gått upp idag?

Dessutom är det skit att jag och älskade Hedababen inte kommer ses förrän efter Cypern. Jag saknar ju dig så jag håller på att gå sönder...
Lisa och Malin. Få mig att skratta.
Emelie och Sissel. Få mig att tänka på annat. Mys med mig.
Fan va jag älskar er.


Trägårn igår va dock himla kul. Ensam och övergiven räddades jag av mina buspojkar... Thanks! :)
Anders... Min älskade bror...
Andreas... Trodde inte du kunde dricka så mycket.. Haha!

4 skitjobbdagar kvar på skitjobbet.

Skit på dig, din skit.

Puss*

Det va ju så kul...

Söta fina du... Fan va mycke kul vi har gjort. Tänker på det ibland. Dom nästan två åren va faktiskt himla kul. Ler när jag tänker på dig...
Du är ändå min bästaste bästa vän.

Puss*

Skumma böcker och dumt folk

Shit alltså, vilka skumma böcker jag lycktas köpa. Det är nog enda böckerna(utom Harry Potter så klart) som jag köpt helt frivilligt. Och så blir det sån skit. Eller så är jag tillfälligt sinnesförvirrad och pallar inte såna böcker.
Började på den tredje och sista idag. "Där regnbågen slutar" av Cecilia Ahern är min kollega för tillfället. Jävligt deppig den med. Som allt jag har lyckats kamma hem under den här tiden. (Kanske inte Martinakoden, men den va ju så jävla tunn så den läste jag ut på e dag.. ) (Är för övrigt inne på min sjätte bok nu. Fan vilket effektivt arbete jag har..) Tjejen i boken glider ifrån sin bästa vän, blir sviken (typ) av honom och dessutom på smällen med en kille som hon hatar. Och hon har kvar barnet. Jaja.. Tur att det inte är på riktigt, men jag blir ju deprimerad av sånt här... Känns som att det är nån som försöker säga nåt med mina bokval. Som att det är nån som vill att jag ska må dåligt... Nåt med ödet eller en högre makt kanske?

Hämtade ut min älskade kamera från reparationen idag. Känner mig hel igen. Och. Jag har löst ett (mindre) världsproblem. Jag har köpt en ny ....  tamt-a-dam plattång! Äntligen! :)


För övrigt överträffar folk varandras dumhet varje dag. Hela tiden.
Igår:
- Har ni vinbär?
-Nej.
-Vad kostar dom?
-Men vi har inte vinbär.
-Nej nej. Men vad kostar dom?
IDIOT!

Idag:
-Har du vantar på dig?
-Ja
-Är det verkligen nödvändigt...?
-Nej jag har det för att jag tycker det är kul.( Med överdrivet mycket ironi i rösten)
-Jaha ja. Som en kul grej. Okej. Hejdå (Helt seriös)
IDIOT!
6 dagar kvar. Jag blir galen!


Tracy Chapman- All that you have is your soule. ( Är den ren? )

Puss*


Nu är jag redo

Jobbet gick fort som attan idag. Plötsligt va klockan två och då va det bara en timma kvar. Skönt.

Tog vagnen till stan och insåg att hela Gothia cup är på benen. Mötte Sissel, och vi svängde snärt och smidigt genom alla små barn med tillhörade tränare/ förälder.

Jag inhandlade massa viktiga saker som jag behöver på Cypern. ( Det är ju en ö så man säger väl på? Inte i Cypern...? Nej. På måste det va..) Typ solkräm, hårgrejer, flipflop, bikini osv. Även en adapter till vägguttagen behövdes tydligen, så det har vi nu med. Bara att växla pengar och åka. Jag är redo. Fysiskt iaf. Psykiskt vet jag inte...
Köpte även en underbar liten silverväska som jag bara inte kunde gå förbi. Eller jo.. jag gick förbi den, men jag var tvungen att gå tillbaka. Det skar i bröstet på mig. Haha!

Nu ska jag vattna alla mammas 350 000 blommor så att dom inte dör under päronens semester. ( Sa inget till mamma om att jag alltid dödade alla blommor i Jönköping...) Fan va jobbigt. Sen blir det nog lite mys med Sillen. Om jag har tur... :P

Mitt nypeelade ansikte är sjukt lent! Lovely!

Puss*

Arg som ett bi

Har just kommit hem från jobbet. Fuck. Idag va det segt, men okej... Nåt som däremot inte är okej är att pundona (no offence pojkar men det va klantigt... :P) som jobbade morgon räknade helt fel ( i dagsrapporten) och hade inte ställt ut allt, inte heller räknat hur många liter lösviktskantareller dom sålt. Vilket gjorde att jag inte hade en aning om hur mycket jag skulle räkna på. Det blev ju inte heller bättre av att hallonen stog med 2 gånger... Med olika siffror. Ringde chefen som ( tack och lov) sa att jag skulle skita i att räkna det. Skönt, men jag blir arg ändå. Bara själva grejen att dom skiter i det..(Känns det som..) Men stackarna hade tydligen fått ett nyp i örat av herr chef, så nu är det skit samma... Släpper det, som den kortsinta person jag är...( NOOOOOT! Men nu är ett undantag... )

Nåväl... Halva veckan har redan gått, och den har även varit bra. Öppnade stenhårt med middag med Christan och Marcus. Trevligt, men för mycket vin och för lite sömn med tanke på att jag skulle jobba dan efter. Men skit i det... Man är väl en gangster..( Eller vad säger du..?) Sjuk seg på jobbet, men jag kunde räkna iaf..:P

Har läst ut den SJUKT deppiga boken. Äntligen. Blev ju nerdragen i all skit som jag verkligen inte behöver. Men nu är den slut och hon i boken mår nog bra igen...

Taggar upp inför Cypern nästa fredag som fan! Laddar och tänker och drömmer. Shit va jag längtar... Mot värmen, från jordgubbar och blåst.

För övigt har två viktiga beslut fattats, och kommer att hållas. Kanske till några personers besvikelse. Men jag är orubblig. ( Typ...)

Lev väl och stanna upp.

Puss*

Ernst Krichsteiger

"Varför ska man gå den logiska vägen för, när det finns så många andra..?"


Jag är så sjukt trött. Måste sova. Nu.

Vill sitta på planet till Cypern nu... Bort från regn o skit o tankar.

Puss*

Deffa, många gånger

Gårdagskvällen var sjukt trevlig och kakor hade bakats så halva Sverige hade kunnat va där och pressa. Eller kanske iaf en stor del.... Underbara minimuffins, made by Emelie. Goodie!
Efter friskt användande av Philippas vattenpipa och genomgång av de flesta av System of a downs låtar plockades två gitarrer fram. Wonderwall ger mig galna Taizé- flashbacks... Mysigt... Vill med kunna spela, men är på tok för odiciplinerad för att ta mig i kragen och börja. Får införskaffa en partner/kompis/nåt annat som vill spela och sjunga med/ för mig hela dagarna och nätterna...

Dagen idag började med att jag vaknade klockan 6 och tänkte att jag måste börja deffa... ( alkoholen gjorde sig troligen fortfarande påminnd) Somnade om och vaknade 10:30 av att chefen ringde. Ville att jag skulle komma tidigare. Tackade vänligt men bestämt nej. Gick upp o åt Carolinas pizza från igår. Deffet sket sig redan efter några timmar. Jag va nog full när jag tänkte den tanken...

Somnade om igen och vaknade kl 13 av att mormor ringde o sa att jag borde gå upp... Det gjorde jag med endast för att jag skulle till jobbet. (parkerade för övrigt skitsnett, men vem bryr sig om det...?)

Hämtade Emelie på väg hem från jobbet. Hemskt att sova själv så hon får agera barnvakt.
Deffet sket sig även på kvällen i form av rostbröd. Hur kunde jag ens tänka tanken..? Haha!

Fan, deppar ju sönder av den där jävla boken jag läser. Hon lipar ju hela tiden. Men måste ju läsa klart...

Nu är det typ 280 timmar kvar. Sen blir det sol, värme, bad, paraplydrinkar och massa massa dans!

Dubbeldate imon. Hahahaha! Lilla lilla syster... Du är så gullig...

Puss*

En bakelses tankar och dag

Dagen började trevligt med att min syster sa med ett leende att jag såg ut som en bakelse. Lite diffus beskrivning, men jag tar det någolunda possitivt... Haha!

Har tänkt på en sak... Tänk om livet va som i Trueman show. Filmen alltså. Att alla man känner och allt man gör är påhittat och planerat av nån. Nån har skrivit ett manus om ens liv. Tänk om allt som händer är bestämt av nån annan. Att alla man känner bara spelar att dom bryr sig. I själva verket är det bara repliker. Som nån annan kommit på. Fan va hemskt. Får cellskräck för mindre ju..
Och så tänker jag såhär. Om man tror på ödet är ju det lite samma sak. För då är det nån som iallafall planerat hela ens liv och allt man ska göra o allt som händer. Det är lite läskigt. Fängslande. Tänk om allt i ens liv är förutbestämt... Hur ska man veta om det är det eller inte? Det kan man inte... Och då har jag inte kontroll. Då blir jag rädd. Och frustrerad. Jag vet inte vad jag tror. Är det förutbestämt eller inte...?

Igår va jag, Sissel och JosefineHarry Potter på bio. Den va bra, men inte så bra som jag hade hoppats på. Dom hade tagit bort allt för mycket ur boken. Det är ju den tjockaste boken, och så blev det den kortaste filmen. Man hör ju att det inte går ihop...

Började läsa en ny bok idag. Hål i huvudet heter den. (Skriven av Jenny Jägerfeld) Fan va depping den är. Precis vad jag behöver. Nån som mår riktigt jävla skit, så jag känner mig lyckad o glad och lite igenkännande.. Men inte så jävla skit som hon har det. Jag ska iallafall ut o resa med kompisar, inte ensam. Och blev dumpad via telefon och inte kassettband.
Jag vill trycka på dina höftben för att du ska känna känslan.

Har även ätit en ask blåbär idag. Undrar om jag va mycke blå runt munnen... Haha!
För övrigt vill jag efter sex timmar på jobbet nita:   
Alla som frågar efter
*Hallon
*Svenska jordgubbar, och blir sura när det bara finns belgiska.
*Svenska blåbär, och blir sura när det bara finns polska.
Alla som undrar
*Var kantarlellerna kommer ifrån.
* Om Jordgubbarna/ blåbären är söta (och gooooda... )
Är även trött på frågan
*Är det slut på dom svenska för säsongen nu eller? (Hört ca 5 632 824 ggr idag...)

Och det stog 2 arga rottweilers bakom ryggen på mig JÄTTELÄNGE när matte/ husse va inne o handlade.. GULP...!
Nej, nu ska jag duscha. Middag med Sissel, sen fest hos Märta. Och jobb imon. Hur ska det gå? Haha!

Puss*

Det är en order

Vänligen, eller det är nästan så att jag ger order. Alla som nu har ledigt. Kom o hälsa på mig på jobbet. Det är tråkigt att va själv. Bara håll mig sällskap. Behöver inte ens känna mig... Bara kanske veta var jag jobbar... :P

I mitt horoskop idag stog det att jag skulle attraheras av nån som jag skulle stöta samman med för först gången.
Inte ett spår av det på hela dan. Kommer väl inte ske ikväll heller, om inte Emelie har nån oväntad kusin eller nåt. (Ska kolla på film sen.) Jag måste verkligen komma ner på jorden o sluta tro på sånt...

Och så är det jävligt fult med fransk manikyr på tånaglarna. Kan inte folk bara fatta det??!

Nu är det 14 dagar jobb kvar. Sen åker vi. 32 grader i en vecka. Underbart.








U2- With or without you. ( Ta det inte allt för seriöst.. )

Puss*


Var tog dagen vägen?

Idag har vart en sån där dag som gått så fort och det känns som man gjort ingenting fast man gjort massor. Eller inte massor kanske, men en hel del...

Öppnade stenhårt med att hämta ut passet hos polisen. Alla ser livrädda ut på passkorten, men det här tar fan priset. Öppnade ögonen samtidigt som kameran tog vilket ledde till att det ser ut som att dom håller på att ta över hela ansiktet. Hemskt...

Ett möte gjorde att allt kändes mycket bättre fast ändå inte... Fast ändå. Jag vet inte. Men det blir nog bra...

Uträttade hemliga ärenden i Mölnlycke, för att sedan hälsa på hos mormor o morfar. Känns bra att verkligen få känna sig uppskattad ibland...

Avslutade dagen med massa mat, för att sedan traska till Sissel i spöregn. Under ett tält till paraply. Tittade p å10 orsaker att hata dig. Igen. Den är bra. Jag kan nog alla repliker nu... Grym.

Imorgon börjar helvetet. 15 dar jobb. I rad. Utan paus. Inget ledigt. Hur känns det liksom.. ? Jag är ju inte nöjd... :D 

Hamstern är i koma. Kan vakna upp, ha glömt allt och vilja börja om. Vem vet? Bara vi... Och det känns bra...

Flickor, jag älskar er över allt annat.

High fiveah!

Puss*

skogstrip och roadtrip

Måndagen börjades med en uuunderbar sovmorgon. Lisa har slitit ut mig med all sin energi. Hur ska jag orka en vecka..? Haha! Kommer va helt hypad när jag kommer hem. Fan va vi kommer ha sjukt kul! Alla tre, lika efterblivna. Ni är grymma...:)

Emelie ringde på förmiddagen o föreslog en promenad i skogen, och jag tackade snällt ja. På med fulskor och traska. Låter häärligt.. Kände mig som en strandad val där jag desperat försökte hoppa mellan lerpölarna. Kul att va bästa kompis med en entusiastisk hundägare...
Men det kom lite gott ur själva alltet. Bland leran hittade vi massa blåbär. Hur många som helst fanns det, och dom va grymt goda. Blåa om tungorna gick vi hem, och jag hängde inte med på hur vi kom ut där vi kom ut ur skogen. Trodde jag kände till varje vrå av Mölnlycke, men så var tydligen inte fallet...

Just när vi kommit hem till mig kom mormor och morfar. Vi började prata lite, och det kom fram att dom visste vilka Emelies släktingar var. Nyfiken som min mormor är gick hon hem och letade i sina gamla släktböcker och vad finner hon där. Jo, att jag och Emelie är släkt. Eller våra släkter är släkt. Emelie och hennes bröder och jag och min syster är som mest trettonmänningar med varann. Det är ganska nära, med tanke på att urfadern levde på 1500-talet. Grymt. Emelie och Emelie är numera inte bara vänner utan även släkt.

Idag bar det av på en liten roadtrip. Jag, min nyfunna släkting och Philippa gav oss iväg i en liten Nissan Micra till Ullared för billig shopping av skitsaker. Inte ett klädesplagg kan man köpa, men det finns krämer o sånt som är samma som vanligt, fast hälften så dyrt... 

Följande inhadlades (typ): Schampo, Balsam, Inpackning, Hörlurar, Ansiktsmask, Peelingcréme, Presentpapper, Sjal i en underbar rosa, Bikini, 3 par trosor, 1 Bh, Skor, 5 sjukt bra feel good- filmer (Dirty dancing, Pretty Woman, Heartbreak hotel, 10 orsaker att hata dig och Gladiator), Godis och tamponger i mängder... 
Det var lätt den längsta shoppingdagen i mitt liv. Vaknade kl 07:00 var hemma ca 18. 11 timmar. för att shoppa. Det är länge... Tycker jag. och den lilla, lilla bilen kunde inte proppas fullare.

Gårdagens citat: Sissel: Jag måste ha lite body butter för att känna lycka igen...

Hemskt moget att blocka...

Puss*

10 things I hate about you

I hate the way you talk to me, and how you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate the way you stare
I hate your big dumb combat boots and that you read my mind
I hate you so much it makes me sick, it even makes me rhyme
I hate the way you're always right
I hate the way you lie
I hate the way you makes me laugh, even more when you make me cry
I hate that you're not around and the fact that you didn't call
But mostly I hate the way I don't hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all...

Övrigt är överflödigt. Det är den bästa filmen. Bästa dikten. Du vet vad jag menar.

Puss*

Jävla känslor...

Helgen har gått fort. Skitfort... Haft fullt upp med både jobb och Lisa...
Tur är väl det. Annars hade jag gråtit hela helgen. Det hade inte vart bra. Dom säger att du inte är värd det. Det tycker jag. Fast ändå inte. Det är en konstig känsla...

Lördagen spenderades i stan. Köpte allt för mycket. Allt för onödigt.. Men det va skönt. Det blev ett linne, två par jeans, ett par shorts och en bh. Och leggins men det är inte mycket att prata om... Tilläggas kan även att jag i torsdags köpte 6 par trosor och två bh:ar. börjar vi ana en ny passion?
På eftermiddagen blev det Snygg, sexig och singel. En helt värdelös film, men vad gör man inte för att ladda upp inför kvällens utgång.. ?
Träffade Mattias med vänner och det va himla kul tills klockan blev halv 3. Då gick det inte längre... Då ville jag hem. Till min kudde... Tårar... Kanske skulle åkt med Anders till Tjörn iallafall o skitit i jobbet... :P
Underbara underbara Karin ringde och frågade om vi ville åka med henne hem. Hon skulle jobba. Klockan 3. Det va skönt att slippa bussen. Tack!

Klockan 9:15 ringde klockan i morse. Dags att repa med kören inför dagens gig. Det va helt, på riktigt helt OMÖJLIGT att få igång rösten. Uppsjungningen va jävligt jobbig och jag knarrade mest med min whiskeyröst... Så efter en timmas rep kände jag att jag va redo... Kanske inte så bra att festa när man ska sjunga morgonen efter... I vilket fall kom jag igång och SHIT va bra vi va. Rockade sönder! Åh! Kristian är så GRYM! Vi är grymma! Pelle va grym! Alla va så bra. Jag trivdes som fisken i vattnet. Allt bara tömdes ur mig. Fast på ett bra sätt. Nu känner jag mig tom, fast på ett dåligt sätt. Det är stor skillnad, och jag tror att ni vet hur jag menar.

Du är den som varit elakast mot mig. Någonsin. Jag vill slå dig. Hårt. Så du får ont. Utanpå och inuti. Men det kanske du inte kan. Du verkar ju inte kunna känna.
Du är den som varit elakast mot mig. Någonsin. Men ändå vill jag att du ska ringa. Jag blir så arg på mig själv.
Hur kunde jag låta mig luras av dina ord...? 

Puss*

Hur är det man säger...?

Helvetes jävla satans skit. Hela jag har försvunnit. Helvetes jävla satans skit helvetes fan... Fan fan fan fan fan fan fan. Skit..


Puss*

Den lever igen...

Trodde inte man kunde återuppliva hamstrar, men det gick visst...:P Kippar väl ganska mycket efter andan, men inte död. 
Får se hur länge det går den här gången då.... Det är upp till dig nu.

Idag blir det födelsedagskalas hos Johan och Gustav. Dom små tvillingarna fyller äntligen 18. Bäst att hålla sig inne om natten, nu gör dom ju som dom vill... Hihi!
Och dessutom väntas ett återseende. Kan inte hjälpa att jag är nervös. Det bara blir så...

Igår. För första gången någonsin i detta sammanhang kände jag ett sting av svartsjuka... Inte trygg än, men det kanske kommer...

Puss*

27 timmar

Underbara, underbara 27 timmar. Massa mys. Massa skratt. Massa allvar. Massa av allt.
Synd bara att hamsterjäveln dog.


All kärlek till mina älskade fantastiska vänner. Känns så skönt att ni vill hjälpa och stötta. Tack.


Puss*

Kelis just nu bästa låt

"I hate you so much right now"

Puss*

Semesterersättning

Jag är rik. Fan va skönt att lilla Peter tog sig i kragen o gav mig fet semesterersättning. Borde fått för två veckor, men jag fick för fyra. Himla bra. Tackar och tar emot... :)

Jobbade igår. Tungt... När man ska stå i flera timmar med någon som verkligen inte vill va där och som inte är blyg att tala om det för en var femte minut. Men skit i det. Bussresan hem va värre...

Lördagskvällen verkade bära åt helvete. Men min namne räddade mig kl 17:30. Himla trevlig middag med släkt och vänner. Kan vara den mysigaste familjen i Sverige... Och så hämtade du hem mig igen. Tack nobla Emelie för att du hindrade mig från att gräva ner mig i djupa tankar...

En trio är en trio. Oavsett vad som händer. Jag älskar er. Alla dagar.

Puss*


RSS 2.0