I ett hus...

180 kvadratmeter är förjävla stort när det bara är en person under taket. Bara så du vet, liksom... 




Puss*

Dalsland

Kantareller, kantareller, kantareller, hallon, körsbär, smultron, blåbär, vinbär, rabarber. Plockat runt knuten. 

Det är ändå svensk sommar i högform. 




Puss*

Hint hint





Puss*

Malta





Nej, jag har inte haft det allt för jobbigt. Har bott hos Hollands ambassadör i hans enorma Paradise Hotel-hus med hur många rum som helst, städerska och egen pool. Över 30 grader långt in på natten och sol, sol, sol på dagen. Fantastiska städer och underbart laglöst galet. 

Men, nu är jag hemma i verkligheten igen. 



Puss*

Eric Amarillo

Eric Amarillo har nu blivit aktuell med en låt som skulle kunna bli årets sommarplåga Om sanningen skall fram. Det kanske är jag som inte är så att säga med i musiksvängen, men jag visste inte vem denne man är. Trodde i min enfald att det är en sisådär halvomogen 25-åring som sjunger låtar med dåliga texter och gärna spelar med än lovligt på sex. 

Det kom liksom lite som en chock att denne man som sjunger Vill du ligga med mig då? Ja, alltså om jag låtsas att du är fin, rolig, att jag bryr mig och så vidare, att denne man är född 1971 och alltså fyller 40 år i år. 

Jag är inte den som är den, och är absolut inte den som skall säga nåt om män och dess ålder. Men, alltså. 40 år. Och sjunger Vill du ligga med mig då? Om jag säger att du har rätt fast du inte har det.

Kom igen. 




Puss*

The end of an era

En epok är på väg att gå mot sitt slut. Den 13:e juli är det premiär för den sista filmen om Harry Potter. Pojken som följt mig genom livet. Sista filmen och de snålar inte på krutet. Dessutom i 3D. Är vi förväntansfulla eller?






Förväntansfull, men samtidigt lite sorgsen eftersom det kommer ta slut. Fast, hur är det nu? Gammal kärlek rostar väl aldrig?


Puss* 


PS. Kika in trailerfilmen som startar direkt när du går in på hemsidan. Ja. Jag är en nörd. Men stolt.

Examensbevis

Nu har jag det på papper. Att jag ÄR något. Jag har verkligen gått klart skolan. Det känns helt galet. 



Puss*

4 dagar

Lördag, söndag, måndag, tisdag. 

Sen är det jag som skall ta paus från verkligheten och koppla bort hjärnan ett litet tag. 







Puss*

Every teardrop is a waterfall

Määäääh, jag sa ju att du skulle kolla upp den. Alltid ska man behöva göra allting själv... 



http://www.youtube.com/watch?v=fyMhvkC3A84


Puss*

Malta, baby!

Om tio dagar åker jag till Malta i en vecka. Nedräkningen har börjat. 





Puss*

Psykologi del 2.



Puss*

RSS 2.0