Fri

Det är äntligen härligt.

Första kvällen med sommartid.
Konsertkväll.
Söndag.
Varm i hjärtat av vin.
Lycklig och glad av Becherovka.
Friare än på länge.


Puss*


Mina

Guess why!


Puss*


Hur som helst.

Jag tänker lite såhär: 


Om jag får jobbet skall jag heeeelt klart fira med dom. 
Om jag inte får jobbet skall jag trösta mig med dom. 


Adore!!! 


Puss*

Lill-lördag

Jag höjer musiken lite, det är ju ändå lill-lördag, sa träningsinstruktören på dagens pass. 
Det köper jag direkt, utan diskussion, tänkte jag. 


Så: hemlagad pizza, lösgodis och Greys anatomy. Och mjukisar. 
Lill-lördag as good as it get's. 



Puss*

Intervjuad!

I fredags: En intervju för ett jobb som inte finns (verkar vara lite av min specialitet). 
Idag: En intervju för ett jobb som finns.
En intervju för en praktikplats. 
På torsdag: En intervju för ett sommarjobb. 



Oj. Så trevligt! 


Puss*

En liten cover

Så nära men ändå så långt borta. 



2 Two-Hit Wonders – Here There And Everywhere




Puss*

Piloxing

Piloxing är en blandning mellan pilates och box, påhittat av nån hemmafru i Amerikat. Fokus på fast mage, rumpa och lår. Jag gillar det. 



Men. Alltid detta men. 

Jag gillar inte att passet alltid avslutas med att alla måste göra tre rörelser och samtidigt skrika ut:
Sleek, sexy, powerful!

Det är för amerikanskt. Det bara är så. 



Puss*

Ur Dikter om kärlek

Ännu en klenod funnen i bokhyllan hos mormor och morfar, Dikter om kärlek






Funkade i mitten på 1800-talet. Funkar 2012. 



Puss*

Gospelgalej

H.e.r.r.e.g.u.d. 

Gospelkörfesterna är lika galna nu som för 5 år sen. Har inte ni barn och sköta? Hus att måla på? Män och fruar som klagar? 


Jag har dansat så att jag fortfarande har ont i fötterna och ett hjärta som på vissa vis känns lättare än på mycket, mycket länge. 







Puss*

RSS 2.0