Färskpotatis och bubbel

Svensk färskpotatis och alldeles bubbligt Chapel Hill
Sämre kan man ha det. 



Ikväll och hela natten skall jag fira att jag har tagit examen! 



Puss* 



Sista tentan

Det måste ju vara ett godkänt? 


Jag anser mig färdig. En färdig organisation- och personalutvecklare. 


Puss*

Allsvenskan

Hur är det ens möjligt att IFK Norrköping ligger över IFK Göteborg i tabellen?! 



Puss*

Savage Garden

Vad hände egentligen med Savage Garden? Det doftar sommar, ungdom och 90-tal. 



Puss*

Livslängd

Den dagen du inte längre minns mig skall jag minnas tårarna i dina ögon när du såg mig och visste vem jag är. 




Puss*

Proviva Jordgubb

Ny dag. Nya krafter. 




Jag blir helt sommarglad av: 




Ett glas på morgonkvisten. Ja, jag säger då det. 


Puss*

Hang on!

Nä. Eftersom jag inte brukar vara allt för negativ i det offentliga rummet så bär det mig lite emot, men då detta är min blogg anser jag att jag får skriva lite som jag vill och idag är det verkligen ett måste. Så, håll till godo: 



Detta har varit en riktig jävla skitdag. 



Puss*



Röstslappos

Den som inte har röstat får inte klaga. Sådana är reglerna när man får chansen att påverka men inte tar den. Så det så. 




Puss*

Kvällens film

Ps. I love you




Puss*

Eurovision

Säga vad man vill om hela grejen; om det är flipp eller flopp, tråkigt eller kul, om det går att tävla i musik eller inte. Jag tycker ändå att det är trevligt att Europa kan samlas kring något och spendera en lördagkväll med varandra. 170 miljoner människor i alla fall.



Puss*

Laughing with

http://www.youtube.com/watch?v=-pxRXP3w-sQ



Puss*

Filmtips

Till det som är vackert. 










Se den. 


Puss*

Farligt nära

Nu är det inte många dagar kvar innan tentan och jag har pluggmotivation i nivå med ungefär fotknölarna. Är mer sugen på att sätta mig vid mitt nya, fina skrivbord på det nya, enorma kontoret vi just flyttat till och sitta vid min egna dator och svara i min egna telefon. 


Låt mig säga som såhär:
Jag är trött på att gå i skolan och pigg på att jobba. 



Puss*

Chans

Jorå. 

Den som chansar vinner. Jag vann ett jobb. 




Vad vinner du om du släpper taget? 


Puss*

Paris

Tack fantastiska Loud n' Proud för helgen i Paris
Flera dagar med storfamiljen gör underverk för sinnet och själen. 
Det har verkligen varit ljuvligt. 
På alla vis. 





Älska...  



Puss*

Valborg

Jag har firat Valborg på ett alldeles ypperligt vis. 


Puss*

RSS 2.0