Tack.

Tack för att jag inte bröt några ben.
Tack för att jag inte bröt nacken.
Tack för att alla tänder är hela. 
Tack för att jag fortfarande kan se. 
Tack för att jag inte fått blödningar i hjärnan.
Tack för att jag inte kommer få ärr i ansiktet. 
Tack för att jag inte spräckte skallen eller käken. 
Tack för att jag inte gjorde mig mer illa än så här. 

Och tack för att det, om än långsamt, börjar bli bättre och göra mindre ont. 



Puss*

Coooldplaaaaaay!

Jag har sett dom live och fått höra alla dom där låtarna som bara är bäst. Coldplay.

Fix you. 
Viva la vida. 
Yellow. 
Clocks.



Varm i hjärtat, nynnandes på Fix you vandrade jag sedan hem genom ett alldeles ljuvligt Sommarnattgöteborg. Underbart. 



Puss* 

Ps. Den nya låten Every teardrop is a waterfall är också en skitbra låt. 


Vira Blåtira

Någon gång i sitt liv skall man väl ha en blåtira också. Så check på det då. 
Suck. 



Puss*

Midsommar

Nu stänger jag ner jobbsökningsfabriken och åker till Orust för att fira midsommar. Så det så. 



Puss*

Robyn - Call your girlfriend

Fuldans utan dess like, så kolla Spotify eller blunda. 

http://www.youtube.com/watch?v=Nv644ipg2Ss










Call your girlfriend. 


Puss*

En trevlig man

Jag har funnit en man som gör musik. Trevlig musik. Trevlig. Det är säkert han också. 

Lyssna på John Grant och hans album Queen of Denmark. Speciellt låten I wanna go to Marz. Visserligen ett år efter alla andra. Men ändå. 





Puss*

Jobb?!

Nä. Jag hinner inte jobba just nu. Måste ju ha sommarlov! 


Puss*

Nominering

Det är en nationell personalvetartävling och därför liten chans att vinna men: 

Min c-uppsats har blivit nominerad till Juseks Personalvetarpris! 25000 i potten. Och så håller vi tummarna! 


Puss*

Oh. My. God.





Kokain eller inte, han är verkligen dödlig. 


Puss*

Kontakt

Det löser sig, heter det. Jag är tveksam. 

Det löser sig inte av sig självt. Någon måste lösa det

Denna gången är det du. Lös det. 




Puss* 



Truth, Beauty, Freedom, Love




http://www.youtube.com/watch?v=hvJpJl04cAI&feature=related



Vilket väger tyngst? 


Puss* 



Säger:

Hej världen. 




Puss*

Fredag

Det är fredag igen. Och hela tiden händer omvälvande saker. 




Puss*

RSS 2.0